maanantai 16. heinäkuuta 2012

"Sun silmäs aina mä muistan...

...niin yltäin murheen puistan
kun illoin panen maate,
on mielessäni aate:
minä sulle kihlat ostan
sinut vielä mä sylliin nostan
kun rakas niin olet sinä mulle
minä sulle haastelen:
tuu mun vaimoksen."

Nämä, yhden lempilauluni sanat, sain kuulla viikko sitten sunnuntaina poikaystäväni siteeraamina. Tuli kuluneeksi kolme vuotta ensitapaamisestamme ja illan kuluksi oli tarkoitus ruveta katsomaan dvd:tä. Poikaystäväni meni vielä vessaan. Jonkin ajan kuluttua aloin ihmetellä vessanreissun melkoista kestoa. Vessan ovi sitten avautuikin ja muruseni astui sieltä sanoen, että on asiaa. Laitoin sitten pikaisesti käsityöt pois ja istuuduin sohvalle. Rakkaani polvistui eteeni kukkakimpun kera. Sormukset käytiin ostamassa yhdessä seuraavana päivänä. Olo on yhtäaikaa hieman epätodellinen ja todella onnellinen. Rakastan. <3

Vapaasti Saku Sammakon sanoja muokkaillen: "Minni Manteli ei enää huomaakaan, että multaa on hänellä sormissaan..." :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti