keskiviikko 21. tammikuuta 2015

Kehujen paikka

Nyt on kyllä kehuttava omaa avomussukkaa oikein täällä blogin puolellakin. On se vaan niin ihana. Mies oli eilen koko päivän kestäneellä työreissulla Pohjanmaalla. Reissu oli minullakin tiedossa hyvissä ajoin ja osasin valmistautua siihen, että olin pitkän päivän pojan kanssa kahdestaan.
   Mies oli arvellut käyvänsä Tuurissa paluumatkalla ja toivoin jotain pientä tuliaista sieltä. Sitten kultani soittikin: "Oon nyt täällä Keskisellä ja eurontorilla ois Novita Miamia. Mitä väriä ja kuinka monta kerää tuon?" Päätin antaa vallan kokonaan hänelle ja sanoin, että saisi päättää itse. Ja tällaiset ihanuudet sitten kassista löytyi:


Kolme kerää vaaleansinistä ja kolme kerää vaaleanlilaa. Hänen mielestään värit sopivat hyvin yhteen, olen itsekin samaa mieltä.

Ilahduin näistä tuliaisista niin, että oli äidillekin soitettava ja kehuttava. Toki äiti on jo ennestään ollut sitä mieltä, että hänellä on maailman paras vävy. ^_^

Hykertelin eilen, että olen saanut miestä aika hyvin koulutettua; ensin sain sen tykkäämään pesiksestä ja nyt se jo ymmärtää lankojenkin päälle. Tosin hän yritti selittää, että ymmärtää enemmän värien päälle ja itsepä olen puhunut, että Novita on hyvä.

Lankavarasto paisui taas hieman, mutta näille herkkulangoille löytyy kyllä varmasti käyttöä. Joten:

Neulomisiin!



rakkaudella,

manteliMinni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti